Helgen

Ikväll ska vi ha Fredagsmys. Lagomt till Halloweenfirandet som kommer att ske i helgen. Det blir syster jag och Linda som ska göra 3-rätters, sen se på film i 3D. Varav en är skräckis. Ska bli riktigt skoj.

Lördag då ska jag på ännu en halloween-fest. Denna gång har jag fått låna Viktorias kattkostym. Ska ha min nya svarta klänning och mask och öron hihi. Hoppas det blir bra. Får testa ikväll om det passar.

Får inte glömma att jag är kattvakt och måste till Tess och mata hennes söta katter imorgon bitti innan jag åker till pappa och firar han på hans födelsedag. Sen vidare till mamma och göra mig iordning inför festen.


Eftersom jag inte lär sitta vid datorn nått imorgon så passar jag på att gratta min far som fyller år imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0