Onsdag

Jag tror jag har störst otur. Att man inte lyckas komma enligt schema. Nu menar jag inte komma sent utan för tidigt. I måndags: kom 8 börja visst 9,30. oopps. Min tidiga vecka och ska då börja 8 och hade inte kollat schemat i torsdags. Idag kommer på jobbet stensäker att jag börja 8 men ikke, börja ju 8,30. Nu ska jag skriva i den stackars kalender som jag var duktig att börja skriva i men som itne är använd sen september.

Igår va jag med Viktoria och såg Sundsvall Dragons spöa 08 Sthlm. Jätteskoj. Borde åka på basket oftare.

Nu är uppsägningspapperen påskriven så snart är man utan jobb.

Ikväll:

  x2, följer ju både säsong 1 på SVT och säsong 2 på Canal+.

Kvällen är räddad!!!

Precis sett att på fredag är det Fredag den 13!! Hjälp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0