.....


Allt som händer just nu i en hyfsat kort sammanfattning: 


Var på min älskade mormors begravning i fredags.
Kommer sakna dig sååååå mycket mormor. Du var väldens bästa! 

I lördags åkte vi till Ånge och hälsa på morfar och hans fru och min nya lilla kusin Otto. Såå söt. Gullunge.

Idag eller imorgon ska vi skriva på uppsägningspapper. Japp jag har blivit uppsagd då de ska stänga vårt kontor här i sundsvall och jag har vart duktig idag och sökt 2 nya jobb.

Har även sett en ny bra seríe Vampire Diaries.

Den 19/11 blir det midnattsbio med Twilight och New Moon. Man passade då på att ta ut sina 5 komptimmar så den 20/11 börjar jag kl 15 och slutar kl 18. Nice va!

Jag har blivit lite julpyntssugen. Hänga upp julstjärnan i fönstret. Mysigt värre. Får nöja mig med en massa ljus istället :(

Efter jobbet måste jag upp på Preem och hämta en bok jag beställt på posten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0