Torsdag

Näst sista jobbdan innan semestern och det känns skönt. Lunchdejt med Diana i lunchrummet imorgon är det planerat :) Får se om man ev kan få gå hem tidigare imorgon så man kan plocka lite hemma och börja packa. Idag på lunchen blir det en snabbis till Clas Ohlsons och köpa hänglås och imorgon köpa desinfektionsmedel på apoteket om de fått in dem igen. Hoppas. Många måste vara oroliga att få svininfluensan eftersom det är slutsålt ÖVERALLT!

Halsen verkar inte bli bättre men det skiter jag ,jag ska till Kreta och bli brun och skiter i halsen fullkomligt! Ska äta god mat, sola, dricka och umgås med kära syster!

Får inte glömma bort att lämna igen filmerna imorgon som jag hyrt! Sen fixa ny musik så jag har nå nytt.

Nu ska jag fortsätta jobba. Lunch om 45 minuter. Jippi. Yougurt och en tomat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0