Illamående..

Vill börja med att ge ett stort grattis till syster Erika som fyllde 20 år igår. GRATTIS!




I lördags var det personalfest och allt som kommer med det. Vi var hos Viktoria först. Blev utsedd att locka håret på folk. Vi åt pizza från Biteline och drack bål, körde lite drickspel och sen vid 19 så bar det ner mot BK där det serverades snackstallrikar och massa annat gott :) Efter det så gick vi mot Medvind-båten, gjorde av med alldeles för mycket pengar, vill inte kolla kontot. Vi dansa och hade skitkul och igår mådde man va man förtjänade men det var värt det!

Igår va jag och faster ute i Birsta, handla skor, jeans, massa små saker och lite mat, skulle storhandla men mådde skit så orkade itne bära mer. Sen hem och kolla på Greys Anatomy som jag köpt säsong 2 av :)

Nu ska jag fortsätta jobba och våga mig in på kontot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0