Blogguppehåll pga sjukdom

Det var ett tag sen nu! Under denna vecka som vart sen jag bloggade har jag passat på att bli sjuk i en vecka. Haft min syster som sällskap, kollat på film och massa serier.

I lördags åkte jag och syster upp till Viktoria för att hälsa på och sen var meningen att vi skulle på bio men det blev krogen istället. Chockerade?

Denna vecka blir det inte mycket gjort, fortfarande lite krasslig. Vet itne vad det är men andningen fungerar inte som den ska.

Igår beställde jag klänningen till Halloween-festen hos Viktoria nästa vecka. Får se hur den sitter, får den imorgon tror jag. Ska faktiskt på två Halloween-fester i år så det ska bli kul.

Ne nu ska jag fortsätta jobba. Ganska lugnt idag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0