Stressigt.

Är inte alls van vid att kliva upp 6.45 vilket resulterar i mycket snoozze och stressigt till bussen. Vet inte alls vad jag ska göra, kan inte sova förrän midnatt, går inte att somna tidigare. Missade bussen idag och tacka gud så kommer en annan buss, typ Härnösand och ska mot navet så han stannar och jag hoppar överlyckligt på och kom bara nån minut försent.

När jag kommer till jobbet är min stol helt borta, söker i 20 minuter och hittar den inte, sätter mig på en sunkig stol och skriver ett mal om den som "lånat" stolen får komma med den, 5 min senare kommer min stol rullandes över golvet. Sken upp som en sol.

Idag slutar jag 14.30, ska på Theas kulturdag. Ska bli skoj att se henne som Lilla gubben(från Pippi Långstrump).

Igår var jag och Erika och shoppade, hitta ingen klänning så det blir nått jag redan har. Sen åkte vi och solade, ville inte se ut som en kräfta idag så blev bara 14 minuter. Sen åkte jag hem och färga håret. Behöver en klippning, håret är sjukt slitet. Hyrde Bröllopsduellen, var lite bättre än då jag såg den på bio men ingen höjdare alls.

Back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0