Krogen

Ja det blev jättegod mat igår, lax, ris och sås. Sen kom Tess på att vi ska på krogen så festa lite och sen vandra jag, Tess, Erika, Anna och Moa ner på stan. Mycket folk ute. Sen blev en kille slagen med en flaska i huvudet rakt framför oss, blev chockad och han blödde som fan, var rött överallt, hela ansiktet. Känner inte alls nån stor lust att gå ut på ett tag nu. Känns inte alls viktigt. Ne nu blir det lugnnt fram till den 30/5 då Vickan ska ha fest, ska bli skoj, men krogen får vi nog se.

Ne nu ska jag fortsätta göra nån nytta här på jobbet. Japp jag jobbar på en röd dag.

Sen kommer pappa och ska fixa min dator och nån dag framöver så ska även min kära diskmaskin bli inkopplad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0