Zombie...

Ja en till morgon i komaläge, fyfan detta är hemskt, är inte van vid detta.
Ja idag slutar jag kl 16 så ska in på stan träffa Ewa och köpa lite vin tills imorgon, då vi ska till Diana på fest.

Ikväll har jag bestämt att jag måste ta det lugnt, blir tidig kväll så jag åker till pappa och ser på lets dance-finalen med pernilla. Ska ju jobba hela helgen, inte nått man ser fram emot kan jag lova er.


Glömde skriva att jag har en dator tydligen. Innan min kusin flyttade ner till huvudstaden så bodde hon hos mig och tydligen så fick jag hennes dator har haft den i ca ett år hehe. Har köpt en extern hårddisk då minnet på datorn inte är det bästa och nu har jag 500 gb. Nice.

Hoppas på en lugn dag på jobbet idag, igår satt vi tilloch med och spela sänka skepp. Idag skulle en annan kollega ta med "Vem där?" om ni kommer ihåg det spelet. Så jag och Mikaela( min bordsgranne) har nått att göra om det blir lugnt i helgen.

Tack förresten till Erika som ställer upp och fixar vårat hår på lördag.

Ne nu börjar det ringa så bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0