Koma

Känner mig i komaläge just nu. Ska efter jobbet dvs om en kvart åka med Jessica och köpa mat och sen hem till henne och se på Lets Dance, har dock inte följt mer än de 5 minutrarna av hela serien jag sett med Pernilla.

Nu har jag gett upp för dagen. Har gjort mitt jobb och nu får alla andra försätta slita.

Har fått ett erbjudande här på jobbet men vet inte om det är värt det. Vet inte alls hur jag ska göra.

Imorgon ska jag till Pernilla och se Melodifestivalen och spela Guitar Hero, måste slipa mina kunskaper så jag vågar spela med Erika som tycker jag är dålig :( Fast jag tycker inte att jag är så dålig som hon tycker.

Bye och ha en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0