Regn och rusk

Gör inte alls så mycket, lite deppad över det hemska vädret som är. Ska väl gå ner på affären. Se om Pernila och Thea ska med så jag itne behöver gå ensam.  Sen kommer Erika hit efter krogen.

Var på bilbingo igår med familjen, kändes som en släktträff, jag och Pernilla i Team Volvo vann inte ett skit men vi hade då fan roligast kan jag lova. De andra i den andra bilen vann flera tusen :(
Det hemska var att jag har fått en fläck på min nya fina vita klänning, lite deppad över det och när jag hade tvättat den var det fortfarande lite kvar.

Imorgon torsdag ska jag till mamma och sen på fredag går brorsan ut nian så vi ska ta en prominix upp till kyrkan och smygkika då han inte vill att vi kommer och kollar. Hihi. Sen på söndag ska jag förmodligen följa med Tess upp till hennes familjs stuga, om vädret tillåter. Jag begär solsken!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0