Midsommar del 2

Ja vilken kanonkväll. Dagen började med att vi for upp till Ånäsparken i kovland, Erika, Pernilla och Thea dansa runt midsommarstången, gick gåbingo mm.

När vi kom hem så börja vi med lite singstar och sen gav jag mig själv rollen som grillmaster, bara nöjda kunder vill jag meddela. Sen när alla låtit maten smälta så sjöng vi mer singstar innan vi gick bort och spela brännboll. Sjukt jäkla kul men skitjobbigt. Mitt lag: Pappa, Erika, Assad, Raz, Pernillas granne och jag krossa motståndarlaget.

Sen när vi kom tillbaka in så var alla mer död än levande, drack lite mer och körde lagtävling i singstar. Vi förlora då tyvärr. Nu är jag lite trött och har ont i benen. Ska kika vad folket har för sig i köket.



 
Bild 1: Jag och Pernilla skålar in kvällen
Bild 2: Assad skålar med oss
Bild 3: Liksom Erika och Raz
Bild 4: Mitt superlag
Bild 5: The Family
Bild 6: Thea och pappa sjunger Theas favoritlåt ABC med Anna Book
Bild 7: Loserlaget :P



Ursäkta den dåliga bilden men här ligger syster Thea och sover med solbrillerna på sig och vi har itne satt på dem innan vi knäppte. Vilken syn kan jag lova, skratta så jag höll på att dö!

Godnatt, hoppas alla haft lika kul som jag haft idag, tråkigt att ni inte fick ta del av min underbara midsommar.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja du vilken kanon trevlig kväll vi hade

2009-06-20 @ 12:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0