hello

Ja vi stack ju till Tess stuga i söndags, vädret var inte direkt på vår sida kan jag lova. Men vi grilla, lyssna på musik och umgicks. Jättetrevliga dagar.

Har även tagit årets första dopp. Inte lika kallt som tess säger haha hon sa 5-6 grader men det var då inte varmt 12-14 grader kanske. Hade ingen känsel i benen. Sen skickade vi in en önskan att få höra Hooked on a feeling med Björn Skifs och när låten kom blev både jag och Tess överlycklig och dansa runt i stugan :P Fick ju definitivt en på bra humör.

Idag kom jag hem vid 11 och sen la jag mig och slappa i soffan, kolla på Roswell. Sen vid 4 stack jag till pappa och Pernilla och stack på bilbingo, vann inte ett öre, gjorde bara av med pengar :(

Ja nu ska jag lyssna på musik och kanske man hittar en film eller ått att se på, blir nog att sova över här, orkar inte åka hem.

Tess

Bild från Tess "stuga" till själva huvudstugan eller hur man ska säga

Utsikt, nice va?

Godnatt från en trött mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0