Bortrest

Nu bär det iväg till Tess stuga, allt är packat och klart och jag kan itne nås på mobilen fram till måndag kväll eller tisdag på dag bara om nån tänkt velat snacka, typ syster om alla pinsamheter som händer :P, jag ska ju dit Comviq inte har nån täckning och självklart har itne Tess täckning heller, bara Telia fungerar, men jag gillar Comviq och tänker inte byta. Skönt med tystnad ibland eller vad säger ni?

Och på tal om tystnad, i fredags när ja kom hem så blev det strömavbrott i hela Haga inte alls kul, man är verkligen beroende av elen. Hade vart illa om det hade varat längre så all mat blev förstörd. Ingen dator, radio, lampa mm. Jag en tidning och en massa ljus.

Igår blev det film maraton, mean Girls, Freaky Friday, Get smart och Legally Blondes(inte den med reese Witherspoon utan nått liknande men andra skådespelare).

Vart är min fina sommar med varma dagar och ljumma kvällar med grillning?? Jag hoppas du kommer imorgon så jag kan få lite sol på mig och ev. sommarens första dopp!

Nu flyr jag från Sundsvall, bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha de så trevligt..... Visst solen måste komma nu för nu börjar min SEMESTER

2009-06-14 @ 19:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0