Helgen

Ja i fredags efter jobbet stack man till pappa och sen på kvällen skjutsade han ner mig till stan för att möta upp Emelie som precis kommit med bussen. Vi gick då direkt till BK, drack lite cider och runt ett så tog vi en promenad till Max och käka en hamburgare sen fick jag skjuts tillbaka till pappa.

I lördags morse, ej pigg och gla`. Klev upp duscha, fika och jag,Emelie och Thea mötte upp Maria på stan, gick runt där en stund, sen en sväng till hamnen och tog en glass. Sen hoppa vi på bussen upp till Sidsjön för familjefesten. Blev lekar och den mest underbara potatisgratäng som jag någonsin smakat, till de en "festplanka" det är kallskuret kött med massa exotiska frukter. Tror alla åt minst 3 portioner hela kvällen. Till och med Emelie som annars äter som en myra åt tre portioner. I mitt lag var morfar, lekarna bestod av frågeslinga, kasta stövel, dart, ringkastning, stapla en avhuggen gren som var i 10 bitar till ett torn, inte alls lätt.
Drack rosévin och bara umgicks med min släkt, hade jättetrevligt.

   
             Maten                          Mormor och morfar               Mina söta syskon

Igår klev jag upp, åkte till Emelies mamma, sen kom kusinen Robert och hans tjej Bea med deras lilla Mathilda som är 3 månader, sååå söt. Sen åkte jag hem.

Kommentarer
Postat av: Emelie Lindgren

Och det var en sjukt roligt kväll med släkten! :)

2009-07-20 @ 10:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0