Vill bara skrika!!!!

Jag hatar bussarna i denna stad. Man går ut 5 minuter tidigare 7.07 står jag på busshållplatsen och bussen ska gå kvart över. När klockan blir 07.20 har fortfarande ingen buss kommit och jag springer till nästa busshållplats som går via en annan linje och den kommer i tid men min jäkla buss har fortfarande inte kommit. Den går när den själv vill mellan 5-10 minuter tidigare.

Igår var vi och käkade på Norrlandskällaren, åt fläskfilemedaljonger, potatisgratäng och sås. Drack ett glas vin till maten och avslutade med lite efterrätt. Kan ju lova att man var ganske mätt efteråt. Sen gick vi upp på bion och såg Bröllopsduellen. Hade jättehöga förväntningar på filmen men var inte alls lika bra som jag trodde. Den hade sna roliga stunder men hade hellre velat sett en annan film istället. Vill se nya Brad Pitt filmen: The Curious Case of Benjamin Button. Blir väl den en annan dag då.

Slutar 15.30 idag så det blir en sväng på stan med syster, det ska tydligen finnas jättebilliga jeans nu på vissa butiker och jag är i stort behov av ett par.

Har ingen lunch med mig idag och jag orkar inte gå på affären i all denna snö. Tror inte de som kör plogbilarna har lärt sig ploga då det är 1 meter höga snövallar längs gatorna som man måste över för att komma nånstans. Speciellt vid busshållplatserna går man in och sätter sig så kommer man inte ut.

Nu ska jag fortsätta att jobba. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0