My weekend

Ja då var man hemma igen. Haft sjukt roligt i helgen.

Torsdag natt: Satt mig på bussen kl 00.20. Syrrans kompis var också på bussen så hade nån att snacka med hela vägen.

Fredag: Kom fram kl 6 på morgonen och yrar runt på t-centralen i Sthlm. Kom iaf fram till Emelie och Pontus och däcka direkt i deras soffa. Sov 1 timme under resan då det är helt omöjligt för mig att sova på en buss eller tåg. Åkte sen till Solna Centrum ohc mötte upp Emelie på hennes jobb och vi fick och käka lunch. Sen gick jag runt lite och shoppa, inte alls kul att gå runt ensam. Sen orka jag inte gå runt mera så jag åkte tillbaka hem till Emelie och Pontus lägenhet. Sen blev det afterwork på en bar. Var riktigt trevligt. Sen hem och sova.

Lördag: Såg på skräckfilmer hela dagen och sen gjorde vi oss iordning för en natt på stan. Hamnade på en krog som heter The Ice på Stureplan. Så jäkla kul.

Söndag: Film hela dagen igen fram tills jag åkte hem vid halv åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0