Alla hjärtans dag

Nu är den äntligen slut, dagen för alla gulliga par, rosor, chokladaskar och kärleksfilmer som invarderar min tv( har faktiskt inget emot kärleksfilmer annars men men, idag kändes det inte lika kul).

Har jobbar hela dan. Sen kom Linda och hämta mig på jobbet, fick faktiskt 3 rosa rosor av henne, såå gulligt. Sen åt vi indisk mat hon hämtade på tandoori. Sen blev det film. Mysig alla hjärtans dag med en mycket god vän.

Snart ska man upp och jobba igen. Se lite till Veronica Mars som har blivit en av mina nya favoritserier. Ska nu gå och hämta en skål med mjölk och choco pops hehe. Supergott.

Sov så gott!


Dagens ordspråk:

Man ska inte sörja det man saknar, utan glädjas det man har.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mycket bra ordspråk! Det tycker jag du ska ta till dig :)

2009-02-16 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0