Santorini

Har ett bekymmer som jag självklart säger till min vääldigt förstående syster:

Santorini, 3 sätt att komma upp till byn Fira från hamnen:

Sandra: haha det står så här, gå 587 trappsteg, åk på en åsna eller åk linbana
Sandra: 1. jag går itne så många trappor upp, 2. åker inte linbana gärna  3. jag tar åsnan!
Erika: vafan vi ska åka linbanan en gång iaf! SLUTA NU
Sandra: ja då det kan vi men åsna en gång
Sandra: det står så här utsikten känns kittlande och läbbig, nästan som att åka berg-och-dalbana
Sandra: du vet vad jag tycker om detta!
Sandra: jag tar åsnan
Sandra: får se hur snabbt det går och om nån har dött
Erika: hahahahahahahahahhahahahaha XDXDXDXD!!!!!!!!!!!

Ja det är väl självklart att jag tar den stinkande åsnan upp för 587 trappsteg än att dödsstörta ner i medelhavet! Erika du kan ta din linbana jag tar åsnan upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0