Ingen rubrik

Igår efter jobbet for jag till Fläsian och mötte upp syster, la oss och sola en timme och sen blev det lite blåsigt så vi bestämde oss för att gå hem till henne och Assad och laga lite käk. Sen kollaed vi på lite TV sen kom Assad med pizza och sen åkte jag hem. Aldrig mer ska jag åka tvåan mot Bredsand, 2 skräckfärder på en dag inte bra.

Imorgon tänkte jag bosätta mig i hos mamma i Bergsåker i en helg, det är Selånger marknad och för första gången tänker inte jag gå på den på 23 år!! Ska ligga och sola om det blir fint väder. Skönt att syster håller mig sällskap större delen av helgen hoppas jag :P

Ne nu är min paus snart slut och dags att slita som en slav igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0