All work and no fun

Det har vart en lång helg och jag är helt slut. Har jobbat hela helgen lång och imorgon har jag äran att börja kl 7.30. Herregud är det enda jag kan säga nu för jag behöver en ledig dag, men blir inte det förrän onsdag.
Har börjat vara duktig och gått till och från jobbet, imorse tänkte jag strejka och ta bussen men efter en varm dusch och lite musik så var jag igång och vandrade ner till jobbet. tar bara strax under 20 minuter, riktigt bra jobbat.

12 dgr kvar tills jag börjar med GI-metoden och innan dess ska jag:


   
1. Lära mig käka frukost  

            
2. Köpa en crosstrainer 

  
3. Smaka konstiga grönsaker som jag tydligen ska börja äta

Tror detta kommer bli jättebra. Man ska tydligen rasa flera kilon i vikt bara de första dgrna. Ska minsann klara detta!

Ja medans alla sitter ute i det fina soliga vädet så ska jag fortsätta jobba bara 1 timme och 30 minuter kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0