Låååånga tisdag kan du ta slut?

Precis käkat lunch på jobbet eller rättare sagt middag  :)
Sen ikväll ska jag väl bara hem och göra iordning lite käk och bara ta det lugnt, börjar kl 8 imorgon. Nu är det bara 4 timmar kvar. Suck

Torsdag ska jag på Oscar med Ewa, Spring Break. Ska bli riktigt skoj, dock beslutsångest över vad jag ska ha för kläder.

Sen har jag även bestämt att jag ska testa GI-metoden, suttit och läst GI:s tre faser och tips på mat och så. Ska göra detta. Sockersuget kommer att vara det värsta men sen att vad ska man äta om man blir sugen på nått på kvällen, läste på nån sida att man ska käka ägg. hmm.. nja.. måste hitta nått annat. Har inget emot ägg, men det är inte som jag tycker att man blir sugen på om man sitter och tex. kollar på film eller nått. Får se hur detta går tror att det blir 1 maj som jag börjar med detta. Man får ju inte dricka så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0