Bingo!

Med bingodutten i handen och bingobricka ska jag nu bege mig till en plats jag aldrig besöker närmare sagt bingohallen. Tack och lov följer tess med haha.

Ta fram telefonboken i din mobil. Bläddra fram till det namn som har följande plats...


Har du kysst nummer 7?

Ne absolut inte. Min chef!

Brukar du hänga med nummer 19?

Ja det är ju kusinen så måste väl :P

Gillar du nummer 26?

ja min faster :)

Är 15 din bästis?

Ne men en god vän

Älskar du nr 10?

Jo när pengarna kommer in på kontot älskar jag banken väääldigt mycket

Är nr 20 bra?

Bra på va? Om man tänker på en viss sak så NEEEJ, min halvbror!

Har du träffat nr 9 i veckan?

Japp träffade syrrans kille igår

Har nr 16 gått i samma klass som du?

Ne har inte gått i skola med kusinen. olika år

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
ingen aning faktiskt, ingen kontakt.

Så då var det klart. Tess har du dutten redo?? Lets go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0