Onsdag

Har denna vecka vart lite med syster och spelat Guitarr Hero och jag är världens uruslaste människa på det spelet, finns ingen värre garanterat.

Ska nu få min hyresvärd att stå för kostnaderna att tapetsera/måla om mina köksväggar då förra hyresgästen orsakat stoooora fettfläckar där.  De säger bara att de håller på att kika på det och att jag får avvakta. Har funderingar om färg. Sugen på brunt,men jag vet inte då jag har bruna fondväggar i vardagsrummet och vill inte ha samma. Sen kanske vinrött. Kommer bli förbannad om de nekar mig då det inte är mitt fel.

Ikväll blir det att göra iordning nått gott att äta sen kolla på lite tv kanske, det är faktiskt Medium som jag har missat ett antal avsnitt av.  Imorgon är jag ledig men på eftermiddagen ska jag följa med Tess på en lägenhetsvisning i Haga.

Pappa fyller år om två dgr så nu är det jakt på födelsedagspresent, vet vad jag ska köpa. Hoppas han blir nöjd.

Pratade nyss med syster som ska komma med en kompis och rota efter kläder till Haloween, även att de ska vara horor, känns ju snällt Erika och tro att jag har sånt i min garderob. Haha.

Kommentarer
Postat av: hai

kompisen heter hai om du vet om det :P

2008-10-30 @ 00:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0