Naked!

Igår kväll gick jag bort på affären och sneglar bort mot grannens fönster vilket är till badrummet. I vårat hus är det frostat glas till badrummet och man har persienner så folk inte kan se in.
Men min granne hade inte dragit ner sina persienner och stod nu och duschade för hela världen att se, lite suddigt pga att det var frostade fönstret och när jag kom tillbaka stod han fortfarande där.

Har fått min lön idag känns jäkligt bra faktiskt men långt till nästa lön. Idag ska jag och Gunsan ev. åka och storhandla. Ska bli skönt att få lite käk i kylskåpet och frysen.

Pernilla ringde idag och ska bjuda alla syskon på middag. Trevligt trevligt. Frågade om det var nått speciellt och på henne lät det som det var nått jag lömt så jag säger: Just ja pappas födelsedag!
Kom på samtidigt att det inte är förrän nästa vecka vilket jag precis innan konstaterat i almenackan! Men tydligen så var det inte nått speciellt.

Sitter nu här på jobbet och gör inte så mycket, då  samtalen inte direkt trillar in. Äter lite polkagrisar, löser lite korsord.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0