Klädakut och nakna pojkar!

Att man i panik sätter på sig en tröja imorse som jag inte brukar använda och kommer till jobbet så har 2 andra personer( två killar även)inom 2 meter samma vit-grå randiga tröja eller inte samma modell men det ser rätt roligt ut. Så nu sitter jag med filt på mig så det inte syns haha. Folk kommer fram och frågar: Ringde ni varandra imorse för att kolla vad den andra skulle ha på sig eller? NEEJJ INTE DIREKT!!!

Såg föresten den nakna kille igen igår ikväll i duschen(inte min dusch heller :P), funderar på att lägga en lapp i brevlådan och be han dra ner persiennerna när han ska duscha i framtiden.

Ska försöka få en tvättid ikväll så jag får tvätta lite kläder så jag slipper få sån panik på morgonen över vad jag ska ha på mig! Lägger den vit-grå randiga tröjan lääängst in i garderoben och får endast användas i nödfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0