Vart tusan är min lön???

Ja min dag har inte börjat bra. Efter att ha vaknat upp och känt sig som en zombie så vandrar jag upp på affären. är så glad att ha pengar på kontot och står i kassan och det värsta jag vet händer: KORT MEDGES EJ!!!!!

Ville mörda nån, springer iväg till bankomaten, TEKNISKT FEL! Tänkte va fan är detta, hade matvaror på COOP som jag måste hämta ut och hade ingen lust att gå till jobbet, men vad har man för val. När jag sen kommer till jobbet så säger Madde att hon inte heller fått nån lön och då visar det sig att ingen på hela jobbet fått lön idag! LYCKAT! Men de säger att pengarna ska komma under dagen. Så man hoppas på det annars blir det  ingen mat idag, och ingen utgång imorgon. Siter nu och kolla kontot varje timme, ska ju åka och storhandla med Gunsan idag, suck.

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0