Mat för gudarna

Idag har jag och mamma (eller jag gjorde nästan inget alls förutom att ta noteringar hur man skulle göra :P) lyckas laga sån gudomligt god mat: lax, potatis och sås.
Bland det godaste jag ätit på länge!
Mamma åker tillbaka idag till Härnösand för att sen komma hem permanent nästa vecka.



Igår så gick jag på en promenad upp till norra berget. Får börja promenera mer hädanefter riktigt skönt faktiskt. Men vi börjar smått med att gå till jobbet varje dag sen får man se vad man hinner med.

Sen på kvällen iväg till Tess där vi grilla kött, åt potatissallad och drack lite vin, sen förfest och en väldigt kort sväng ut på krogen, en hel timme. Sen hemgång, då nån var lite väl ostadig på benen, inte var det jag iaf, tur var väl det.

Imorgon åter till jobbet och en ny vecka av film/serietittande på arbetstid förmodligen, om inte folk börjar ringa igen vilket man inte hoppas på. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0