Kvaltävling nr1

Kvällen igår var tråkig, fanns inget på tv:n så jag valde att se på kvaltävlingen av ESC 2008, ingen Charlotte men man måste kolla in det så kallade motståndet.

Skrattretande vad dåliga låtar och skämt till artister som Europas länder skickade.
Dessa är vad som gick vidare till finalen haha, några hyfsade men några, vad är det rätta ordet???!!! RIKTIGT DÅLIGA

image66


Norge: Lät ju rätt bra på det lilla jag nu hörde. Klar finalist.
Armenien: Kommentatorernas favvo de sa att hon var en korsning mellan ukrainas vinnande bidrag får nått år sedan och Elena Paparitzo(eller hur man nu stavar) men detta var skit. ingen bra röst eller låt.
Azerbajdjan: änglar och djälvular på scen men annar dåligt
Bosnien-Herzegovina: Kommer inte ihåg men det jag vet att låten var dålig.
Finland : Ingen Lordi, rock på finska, tveksamt
Grekland: Idolvinnare utan röst och var inge bra över huvud taget
Israel: Satt och fundera är det en kille eller tjej? Det visade sig vara en kille med tjej röst, inget för mig alls.
Polen: Tjej med lite mycket brun-utan-sol och blonderingsmedel
Rumänien: bra duett, kommer att gå långt
Ryssland: på 2 m2(2 kvadratmeter alltså) så står en hårig violist, en väldskänd konståkare och en ful kille som inte har så jättebra röst. Det roliga var att se hur konståkaren åker runt på den lilla fläcken och att alla får plats men det var det enda bra med denna låt.

Nästa gäng kommer imorgon. Då med Charlotte i spetsen.

Back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0