gårdagens äventyr


Igår så slutade jag kl 23 och mötte upp Tess och åkte hem. När vi sen vart hemma i 10 minuter så får jag för mig att vi ska ut på krogen :P Tess är självklart på och hittar lite sprit hemma och sen bar det iväg ner på stan!

Hade jättekul ute. Men har en fundering, det finns många äckliga killar som kommer fram och tror att de är guds gåva till kvinnan medans man blir grymt äcklad när de kommer och säger " fröken du var verkligen fin ikväll, vill du dansa".
NEJ TACK, GÅ HÄRIFRÅN!!!! Vem säger fröken??
Sen efter man avvisat honom så kommer han fram 5 min senare och säger nästan samma "raggningsreplik" till ens kompis med. Hur trög kan man vara egentligen?? Ne nu ska jag jobba och vara duktig :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0