Tillägg till förra inlägget!

Vi har många psykfall. Nu är det en som vi kallar tåkillen som ringer och frågar "får jag suga på din tå". Jag och Mathilda bestämde att frågar han hur lång vi var så skulle vi skämta med han. Nu när jag fick han blev jag såååå chockad att när jan fråga får jag suga på din tå sa jag nehe du!!! Sen kom han till Mathilda som då skämta med han. Satt och skratta som fan.

Sen finns det kaffekillen: Han frågar om man vill komma på kaffe. Rätt ofarlig så trodde jag tills han börja fråga vad man hade på sig och om man skulle komma på kaffe, att ta vägen förbi kyrkogården. Han ska tydligen vara utvecklingsstörd enligt loggningar.

Min favvo: Viskaren! Han säger till alla som han ringer riktigt äckliga saker som: får jag suga av dig, har du sex med din flickvän och hur ofta, kan du vänta(sen börjar han stöna). Detta är mitt jobb och fyfan vad äcklad man blir ibland.

Det som är mest illa att det inte går att det inte går att spärra nr för att kunna ringa in till kundtjänst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0