Psykfall!

Sitter och jobbar och får Sveriges största psykfall på tråden. Blir kallad allt mellan himmel och jord, skadad, döv idiot. Det roliga att 20 min senare pratar hon med mig som om jag vore hennes bästa kompis. Ja humörsvängningar kan man ju lugnt säga.

Sitter här och tar emot allt skit från folk blir kallad det ena och det andra och tjänar så här lite pengar, det är inte rättvist!
Man ska ju inte ta åt sig, men det är inte så lätt ibland.

Sen sa även kunden att hon hade blivit trakasserad av nån som sen reser från norrland till skåne för att prata med henne och då fick hon ett psykbryt och jagat han med kniv tills polisen kom. Och nu vill hon att författaren Liza Marklund ska skriva en bok om denna händelse. Hmm jag skulle inte läst den och tror inte att Liza Marklund skulle vilja skriva den heller.

Aja slutar kl 00 så ett tag kvar och sjukt många som ringer även under fotbollen.

Bye bye sov gott alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0