Dagens ris och ros

Hade packning med mig till jobbet idag. Inte lika tungt som det brukar vara men tillräckligt för att önska att inte bussen gått redan. Pinar mig mot jobbet när en bil saktar in och jag tror de behöver vägvisning eller nått men de frågar om jag vill ha skjuts ner till stan då de sett mig ändra position på väskan 500 gånger på några meter. Tackar självklart JA!.

Dagens Ris: Min stora läpp som jag vaknar upp med. Ser ut som jag har fyllt dem med silikon eller nått. Snyggt värre. Hoppas att den går ner.

Dagens Ros: Till det par som skjutsa mig till jobbet efter ha sett mig slita på väg ner till jobbet. Buss ikväll kan jag lova, bär inte denna väska längre än vad som behövs.

Ha det så bra!




Kommentarer
Postat av: pernilla

snälla folk finns faktiskt

2008-08-22 @ 12:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0