Nyopererad!

Nu har jag inga halsmandlar längre :)
Pigg, men svårt att prata. Lite hög på smärtstillande.

Är nu hemma hos faster och vilar upp mig, då man inte ens känner sig välkommen hos sin egen pappa!
Hans misstag...

Även vart och hälsat på mamma. Hon ska få åka upp till Härnösand på rehab, äntligen!!!

Hoppas mina kära syskon kommer hit sen och hälsar på. Erika såg tusan sjukare ut än mig igår på sjukhuset och hon var bara förkyld och jag nyopererad hehe. Sen igår kväll så satt jag och Gunsan på rummet och spela yatzy och kollade på tv till halv 1, jättepigg. Får till och med i mig mat. Till alla som säger att det gör sååå himla ont och man kan inte äta, skitsnack.  

Aja ska lägga mig i soffa igen och kolla lite på tv. Hoppas att det finns nått att se ikväll fredag och allt.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0